Draft: Dec. 22, 2009

Tjosan :)

Nu har jag äntligen lov!
vi hade kramdag igår :) jätte mysigt att få kramas. Jag och tjejerna skippade avslutningen i kyrkan, för det var onödigt, jag följde mest strömmen. hehe
Ja och idag har man städat och sedan blev det en sväng till Dino. Madde och jag klädde på hästarna tomteluvor och gav oss ut på ridtur på kastavägen, så ni som var ute och såg oss hade tur ^^ Det var super mysigt. Dino fick fina flätor och sedan lindade jag hennes ben med gråa lindor. Sötare häst finns inte, på sätt å vis fick jag en julklapp av henne också :) Rulle är julfin på denna bild!
Imorn är det julafton allesammans, så jag önskar er alla en God Jul :D
Och Gonatt på er alla
Kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0