Friends

My Dear friend...

You are my sunshine in the darkness

My heat when I am cold

You means so much to me...

You are the smile when I am sad

You listen when I need to talk

You are the one who makes me happy!
I am noting without you!

Den här är "dikten" till mina vänner... hoppas ni kan ta till er av vad jag skrivit.
Mina vänner... ni betyder allt för mig... både ni som är nya och ni som jag känt länge. Och om du tycker att du känner mig dåligt eller bra... Du är ändå min vän :)
Jag vill alltid vara din vän och jag hoppas du känner samma sak... 

Kram från din vän Bea :)

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Jättefint Bea!=)

2009-12-13 @ 21:04:28
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack Emilia :)

2009-12-13 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0