Helg ^^

Tjo lahopp :)
Ja helgen har varit busig ^^ helt klart.
Fredag: Sovmorgon sen fika å film med klassen. Äcklig lunch och sen nola revyn som dock inte var lika bra som första året men ändå bra. Sen bar det av till Bjöna, hem till Maria <3 Hennes hur är sååå mysigt. Gammaldags hemtrevligt, där bakade vi pizza för att tillfredsställa våra magar. Sen gick vi ut för att spela kubb i snön men vi hittade det ej, tyvärr men vi hittade bobar så åkte bob istället. det var busigt sen blev jag mulad av Jessika, lyckades ändå få lite snö i fejan på henne. XD                                                                   pizza XD
Sen blev det efterrätt som Maria hade gjort, den var as mustig och god ^^
spelade lite spel och sen såg vi film, mys mys ^^
Sen sov vi jag och Jessika i samma säng XD Det blev ungefär 5 timmars sömn, hehe
Vi åkte hem runt 11 på morgonen och då var det bara att duscha och byta om för fest så vi kunde åka på 50 års fest för Ann-britt :)
umgicks lite med Magnus :) sen For jag med Jonas och Linnéa hem till dem och där var det jul avslutning med källarn  det var jätte mysigt. Jag fick lov att dricka lite kaffe för att hålla mig vaken... och det var typ första gången jag drack det, men sumpet var uscha. Fick skjuts hem av Maria G, super snällt :D och där slutade kvällen :) Har jag varit ut och ridit med Isabell :) så när är helt ultimat ^^
Ha det bra vänner :) ta hand om er Kram Bea

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Låter som att du har haft en underbart mysig helg!=) Själv har man skrivit historiauppgifter och franska grejer...>.<



Kram!

2009-12-20 @ 22:01:12
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0