Rida är livet + lite annat ^^

Hej hopp :)
Jaha då har man varit ute och ridit 2 dagar i rad... skönt :)
Igår så hade Jag och Dino sällskap av Isabell och Millan. Det var mysigt att ha sällskap. Då när vi var där ute i skogen så kom vi på den ypperliga idén att vi skulle klä ut oss till sommaren. och då inkluderas att hästen också är utklädd. Så vi började grubbla på vad vi skulle klä ut oss till. Jag kände att jag skulle vilja klä ut mig till cowboy ... eller det blir väl snarare cowgirl, haha. Då ska jag låna Maddes Westernsadel hade jag tänkt och så plockar man bort pann- och nosremmarna så blir Dino skit snygg :D och jag ska förstås ha hatt. ^^ Isabell skulle då vara Indian ... så hon skulle rida i repgrimma och barbacka, det blir super det här... Då ska vi förstås ta massor av bilder :D Men vi måste hitta fotograf också. hm...
Idag så var Dino och jag ut själva... nu har det ju kommit snö så det var vitt och mysigt ute. Vi tog bara en liten sväng och Dino fick springa lite på rakbanan, hon gillar ju att springa så ;) Sen blev det mys i stallet. Fast jag har träningsvärk lite här och var så är det grymt skönt att rida.                                                                                    Bild från i somras :) Hästarna myste hela kvällen.

Åkte sedan hem och har slappat hela kvällen, det är så skönt, känns som om det var evigheter sen jag slappade. Fixade ju svenska provet så jag tycker att jag förtjänar det. 
Men man har ju julklappsinköp kvar då, jag måste verkligen ta itu med det. Vad tiden går fort och vad man har mycket att göra. 
Nä imorn så ska jag och Jessika ha hand om fikat på pysseldan så då ska vi vara röda och fina, så jag borde nog gå och ta fram lite kläder :)

Gonatt på er alla 
Kram kram
Bea

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Hej hopp!

Vilken fin design du har! Det blev ju superbra det här!=)



Kram!<3

2009-12-17 @ 13:42:57
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0