Lite från förr =)

Hej igen...
Onsdagen den 3 var jag på en föreläsning om torette och det var helt grymt bra, har aldrig varit på en bättre föreläsning. Måste ta och se filmen som han hade gjort som heter "utanför din dörr"

Och i Lördags så hade vi öppethus på nola och det var super kul men det störde min helgsrytm så att hela helgen blev paj...
Söndagen så åkte familjen till Sundsvall! man känner sig liiite bortskämd när man får 500 kr av pappa =) heheh aja men det hade mamma och pappa kommit överrens om så jag blev bara mallig :P aja det blev en massa fynd i köp av kläder. Minus mera sömn på listan...
I måndags så hade jag komp.ledigt för öppethus och då var jag såklart i stallet =) men först tog jag en promenad med vovven min och sedan tog jag sparken och sprakade till stallet. och därefter erbjöd jag mig att rida både Dino och Ghetto, så det var bara till att ut och plumsa i snön med båda två. och därefter så mockade jag hela stallet. sen var jag helt slut på så jag ringde efter pappa så fick han hämta mig och sparken. sen tappade vi sparken men det är en annan historia =)

Och nu har jag praktik =) i åk.3 väldigt mysigt. I 4 veckor framåt! Och på Fredag så ska jag Följa med Madde Och Gunnar till Bergsåker och se när deras hästar vinner! förhoppningsvis! Och jag måste bara få tillägga att Madde och Gunnar är helt fantastiskt underbara människor! Och Dino! Hon måste vara den mest fantastiska häst som någonsin levat! Aja var till Stallet ikväll då... Gunnar lurade in mig på fika =) hehe riktigt trevligt. Dino och jag var ut på en liten sen kvälls tur nu ikväll, Underbar helt enkelt underbar =) fick springa lite och sen tränade vi lite lite skänkelvikning och sen när vi kom hem till stallet så hade vi uppvisning för Gunnar =) helt enkelt toppen!
Nu väntar min säng! Och jag Har HITTAT mina förlorade SOVSOCKA! =D hurra! 
Gonatt på er =) kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0