Måndag igen...

Jag tycker veckorna bara flyger iväg, all bara rinner ur händerna på mig. Det komma gå så fort så att snart är det sommar igen!
Det blir bra det för jag saknar sommaren...
känns som om jag har mycket läxa nu men det är kanske för att jag inte haft så mycket läxor förut, jag får nog ligga i lite med läxläsningen =)


Ridit har jag gjort =) Dino är helt underbar, jag tror nästan hon har en dold dressyrtalang under sitt travar-psyke. Vi provade på lite skänkelvikning på ridplanen och hon lyssnade väldigt bra åt vänster men åt höger som är det lite sämre... fick kämpa en liten stund men tillslut gjorde hon rätt och då fick det vara bra, tror hon blev ganska trött i hjärnan av det för hon var så snäll att rida hem till stallet sen =)


Något speedad Dino på bild foto av Isabell                                                                                                        Dino
Jag skriver ju nästan bara om Dino men jag hoppas det inte är allt för uttråkande.
Ser Ponnyakuten på svtplay det är så kul att kika på, "hehehe" 
Imorn blir de sovmorgon hos mormor med god-gröten... "jippi!" =)
Ne nu ska jag väl snart ta och sova =)
Gonatt på er! Kramar

Kommentarer
Postat av: Matildaaaaa:)

TjallaJalla :d

Ponnyakuten!!! Yeeeey (y)

2010-03-12 @ 23:04:19
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0