Bea & Isabell travar genom skogen, har så skojigt med varan i glada vänners lag. Tänker på den glada tid dom upplevt med varandra, hodelali hodelali hoppsan...

Vi red lektion för Åsa igår, det blev mycket volter, 8:or, cerpentiner och även provade vi galoppombyten. Sen blev det lite för mycket med all galopp och allting annat runt omkring.
Både för Millan och för Dino. Det blev mycket jobbigt psykiskt för oss alla fyra. Så vi bröt upp när det var 20-15 minuter kvar... vi fick mer sällskap av 2 ponnisar så allt blev väldigt jobbigt.
När vi gick därifrån så blev dom lite lugnare.
Men Dino var inte sitt gamla vanliga jag igår efter att jag hade gjort i ordning henne. Nervös och Sur kan man beskriva henne som.
Lämnade stallet igår med ett tungt hjärta.
Igår sa Isabell och jag att vi skulle ta en lugn och fin barbacka tur idag.
Hästar är kloka och förlåtande

Kändes lite spänt när jag skulle ta inne henne idag runt 12 tiden, kom till hagen och ropade på henne. Hon tittade på mig lite och kom sedan lunkande, först av alla! Jag blev helt paff, det har typ aldrig hänt förut!
Jag kände mig förlåten.
Hon verkade veta att vi skulle ut på barbackatur också för hon var lugn och fin. Hon fick ha tredelat idag eftersom vi bara skulle ta det lugnt och tränset jag ska köpa av Sara =)
Vi möte upp våra vänner och tog vår kosa till gropen.
Vi red runt i skog och mark. Travade Dino lugnt på vissa ställen =) gick mycket bra vissa stunder. Därav den fina låten som rubrik.
Isabell och jag får lite smådamp ibland och börjar sjunga mitt ute i skogen. Hehehe lite busigt. Men mycket mysigt.
Bilder ifrån dagens tur =)
Isabell och Millan, Isabell fick telefonsamtal...
skog + stig
Jag och Dino =) lite mörkt men men ^^
De vackraste ögonen. <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Synd att det inte gick så bra på träningen :/

Mysigt i skogen!:)

2010-11-04 @ 21:06:46
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0