Ghettos Miracle

Denna lördag så kom Matilda och red med mig.
Det var lite spännande för hon har aldrig ridit en "travare" förut. Hon skulle rida Ghetto.
En av Gunnars hästar. Hon är genomsnäll och lyssnar som ingen annan.
Matilda var nog lite nervös i början. Ghetto kan se lite elak ut men hon är världens snällaste. Jag tog Dino och så red vi ut på åkern, för att Matilda skulle få lära känna Ghetto lite närmare och kunna kontrollera. Jag runt en stund och ställde mig sedan i mitten för att agera instruktör. Matilda är bra på att ta order och jag coachade henne igenom ridningen.
Jag har ju ridit Ghetto själv så jag vet ju hur hon kan vara :P
här kommer lite bilder!
såhär såg hon ut i början...
hon var ganska hög....
Sen blev hon lägre =)
mjuk och trevlig =)
ghetto å matilda
i traven också!
Matilda skötte sig mycket bra =) Och Ghetto verkade ha kul =)

Kommentarer
Postat av: matilda

hon var jättemysig på slutet :D Idag när jag provred tänkte jag faktiskt på det du sa om att se vägen, det brukar man ju typ inte behöva göra på ridskolehästarna annars ;)

2010-11-07 @ 20:44:26
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser bra ut =)

2010-11-08 @ 18:46:11
Postat av: Madde

Ser bra ut =)

2010-11-08 @ 18:46:22
Postat av: Bea

hehe de e bra att du tycker det Madde! =D

2010-11-08 @ 20:51:48
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0