Månskensritt

Dino har haft lite problem med magen, hon har blivit svullen runt magen så hon ser ut att vara på tjocken ;) men det är hon ju såklart inte. Men veterinären har varit dit och kollat men inte hittat nåt.
Hon är sig själv i övrigt förutom att hon har varit lite öm i virveln.
Hon har fått vila sedan förra onsdagen... så idag förberedde jag mig på en super duper piggelin häst. Men hon var hel underbar, lite pigg men inget man inte kan rätta till =) Så fort hon blev för pigg så ville jag att hon skulle gå i form  och då lugnade hon ner sig en hel del =) super kul!
Hon var riktigt duktig ikväll! Det blev bara skritt och lite småtrav eftersom veterinären har sagt att hon ska ta det lite lugnt för närvarnade. Så vi ska lunka och ta det bara lugnt!
Denna bjud ja på ;)
Foto: Madde

Kommentarer
Postat av: ylwawiie

vad mysigt :)



sv: ah, tack! ja jag trivs jättebra i mörkt hår också. men blir så lätt less haha ;D

2010-11-19 @ 18:09:08
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0