Dåligt bloggande

Nu har jag varit dålig på att blogga! Förlåt, jag ska bättra mig, jag lovar!
Nu har det blivit smällkallt här uppe, händer blir hårda och torra och även skogen och backen!
Inte bra för ridningen!
Idag var det ridning inplanerat, men det hårda underlaget gör en lite skeptisk... Träffade Madde i stallet, hon kom tillbaka efter en ridtur och informerade om att det var i princip omöjligt att rida ut p.g.a. halkan. Hästarna går fortfarande utan broddar så då e det inte lätt att vara ute i halkan. Jag resonerade med Gunnar och Madde och bestämde att rida på åkern. Det verkade säkrast, och jag vill inte att Dino ska skada sig.
Förra året den här tiden var vi verkligen ute på hal is och Dino, halkade till och hamnade nästan nere på knä, det var ungefär lika jobbigt/skrämmande som när hon gick omkull på landsjöritten, huvva!
Aja för att vara på den säkra sidan så red vi på åkern. Dino tyckte inte de va nå kul när hon inte fick springa, för där var det lika hårt, men inte så halt som tur va... Det blev en hel del dressyr övningar...
Kanske e bra & köra sådanna nu när vi har fått tillåtelse av Camilla att ta med Dino på denna veckas lektion. Vi får se hur det går! Jag håller hoppet uppe om att det ska gå jätte bra =D Camilla kan säker ge bra direktiv om hur jag ska göra.
Tagga inför Torsdag alltså! =D
En westernbild =)
Foto: Matilda Sjöblom
För jag tycker så mycket om bilderna <3 Super Fotograf ;)
+ i kanten till Dino & Mig som posade så snyggt, hehe

Kommentarer
Postat av: Linn fällström

Haha, det är ungefär som mig då. Har också bloggat dåligt, har inte uppdaterat på fyra dagar och det känns.. väldigt konstigt för att vara jag. x)

Det är hemskt att vintern har susat hit så snabbt, jag tycker att det knappt hann vara höst?

Lycka till idag då! :)

2010-10-28 @ 08:02:00
URL: http://awesomelinn.blogg.se/
Postat av: Linn fällström

Svar: Så bra att det gick bra! :)

Det kan inte ha varit så halkigt ute idag heller? ^^

2010-10-28 @ 21:38:32
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0