Hööks ;)

Idag så drog jag och Madde iväg till Sundsvall
Och såklart kunde vi inte låta bli hööks =D
Det blev för min del, inköp för ca 1800 kr,  kvinnan i kassan frågade om jag ville ha bonuskort, ja tack sa jag.
Hon stämplade i 7/10 rutor XD hehehe  Najs tänkte jag
Dagens inköp ifrån hööks:
3 st täcken till pollarna i stallet =)
En alldeles ny hjälm till moi
Ett pannband som jag stödjer rosabandet med =D
Nya vinter/höst handskar till som jag ska ha nu när det blir kallt! brrr
Och en grimma till Dino, som jag var på väg att köpa för 1 år sedan men köpte en annan.Hittade den på Hööks och eftersom Madde köpte grimmor till de andra så ska ju Dino såklart ha en också ;)
Bild komma sen på Dino med grimman. Kan bara säga att den är färgglad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0