Ledighet

Var ju helledig idag så efter lite läxläsning drog jag till stallet. Hade bestämt att jag och Isabell skulle rida tillsammans, jag skulle sms:a till Isabell när jag hade sadlat. Dino var sugen på att komma in i stallet och allt gick snabbt och smidigt. =) När vi kom fram till Isabells stall så hade hon inte fått sms... eländes mobiltelefon! Måste skaffa ny snarast!
Vi tog en sväng ner på "ridplanen" (gammal hockey rink) för att rida lite dressyr, skänkelvikning med mera, Dino var en räser från början men efter ett tag blev både Millan och Dino blev helt fantastiska att arbeta med. Dino blev som en annan häst när jag började arbeta med henne, Skänkelvikningen var verkligen lösgörande. Vi provade för första gången i trav också, gick faktiskt riktigt bra, krävs lite mer övning innan det sitter men hon förstod mig och det är huvudsaken =) Fotade lite på båda två. Vi tänkte ta en sväng i skogen också så vi red ut ifrån "planen" både Dino och Millan var avslappnade. Vi provade att trava ute i skogen, har aldrig lyckats trava jämsides med Isabell förut. AWESOME, vilken otrolig känsla att trava lugnt ute i skogen utan att behöva sitta och våld hålla henne. Alltså var denna tur Mycket lyckad! =D
Fotona är tagna av Isabell Lidberg =)
innan
Före =)
Dino o jag
Under träning =) Glad Bea =D
dino
Trava tarva trava <3 Bästa Hästen!
Nu ska jag sova och drömma om Dino =)
Kram och Gonatt =)

Kommentarer
Postat av: matilda

2010-10-09 @ 15:16:04
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: matilda

ser supert ur!

sv: ATT vi gjorde! :D

Inget särskilt, bara lite deppig ibland :)

2010-10-09 @ 15:17:45
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0