Moonlightride

Min kära ridkamrat Moah från Öor har fått sin medryttarhäst flyttad till gerdal typ 400 m ifrån Gunnars stall, Mys! kanske man får ännu en ridkamrat =) busigt värre! hehe
Dino var världens lortigaste häst idag, jag som hade borstat henne så fin igår ;)
Vi tog oss en tur, Dino och jag runt gropen... Månen var helt underbar och det var ljust ute och helt fantastiskt coolt men månskenet som gjorde skuggor överallt. Det är så skönt att Dino är så pass säker och stabil som hon är ute i skogen. Annars skulle jag aldrig våga rida ute i mörkret.
Hon var piggelin och ville inte alls ta det de minsta lugnt, de blev mycket jobb denna gång. Måste börja ta längre turer tror jag för att få ur Damen lite energi.
Imorn ska jag fråga Camilla om Dino får komma nästa gång, så då får vi se vad hon säger.
Buuuuu från spökhästen ;) Ibland ser hon lite cracy ibland ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0