Sällskap av Madde =)

Ridlektionen på onsdag är flyttad för Åsa hittade ingen barnvakt... tyvärr. Den kvinnan har svårt för att bestämma sig. Aja, får försöka vara med en annan gång!
Åkte till stallet idag för att rida Dino men det slutade med att jag och Madde red ut på Ghetto och Rambo. Hon hade lite bråttom så det blev en snabb sväng runt gropen.  När Madde hade åkt så stannade jag och borstade och myste med Dino <3 mys hela kvällen tills Gunnar kom hem med Nimros från tandläkaren då blev det mat för hästisarna och fika till oss. =)
En bild på min bästa vän som alltid stöder mig <3 Tycker hennes band med sin häst är helt fantastiskt! =)
Foto: Matilda Sjöblom
Redigerad: Moi!
Är ledig imorn så det blir det ridning, hoppas på en riktigt fin höstdag med sol =D så det kanske kan komma upp lite nya bilder ;)
Kram och Gonatt

Kommentarer
Postat av: matilda

jättefint redigerat bea, med tanke på hur dom bilderna såg ut innan :/ attans motsol :o

2010-10-09 @ 15:19:07
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0