En mörk o regnig tur...

Det blev en tur med Dino idag. Isabell hade ringt och frågat om vi kunde fara ut typ 4 gånger ^^
Så dom var där innan jag började sadla ^^ Isabell och Millan alltså.
Visste att det skulle bli mörkt så jag hedde på Dino 3 reflexer, benreflexer fram och refextäcke bak =) och väst på mig ofc! Begav oss ut på en tur, Dino höll sig för det mesta lugn och foglig som hon brukar vara när vi rider med dem. När vi kom till storvägen blev vi helt paffa! Det kom bilar och lastbilar i det oändliga! Vi fattade ingenting inte förns nu när jag kom på att dom ledde om E4:an genom Gerdal... lyckat!
Vi kom tillslut över =)
Bild från i fredags! Ridtur
(Dinoöron i skogen Fotograf:Moi! =)
Försökte trava lite lugnt och de gick bra, hon piggade inte på sig, vilket är bra! Mörkret föll snabbt och vi stannade uppe på gropen och kollade på några som var ute med hunden i gropen... mycket intressant. Sen gick vi hem igen för det började regna!
Är trött nu så jag orka inte skriva mer...
Gonatt & Kram =)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja ;) men bara slingor :)

2010-09-28 @ 13:46:19
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: jaa! :)<3

2010-09-28 @ 14:05:57
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0