Home sweet Home

Måndagen den 8 Augusti

Hej!

Nu är jag hemma igen eller jag kom ju hem i lördagsnatt men hamnade ändå i stallet dagen efter, Dino var lite halv putt över att jag hade övergett henne och skitit i vår träning. Så blir hon alltid när jag är borta länge. Var ju borta 9 dagar från henne så jag förstår henne.
Men tillslut så gav hon med sig lite och vi kunde gå in i stallet. Red ut med Isabell som hade Ghetto, vi tog en skrittur som blev ganska lyckad.
Fick sitta upp och prova Ghetto´s nya sadel också, kändes verkligen som att det låg bra på henne.
Men idag så åkte jag och Moah med hennes föräldrar till Sundsvall så jag passade på att inhandla alla sakerna från hööks som vi behöver ;)
Tex den här nosgrimman
Bild från hööks en ny snygg pullargrimma åt min fina dam, säger bara ÄNTLIGEN!
Vintertäcke till damen =)
* grimma
* ett vanligt tvådelat tränsbett 11,5 cm
*köpte även in 2 flugpannband i svart (gummi)
Image01Image01
Har äntligen köpt mig regnkläder som jag kan rida i!
Alla bilder lånade från hööks hemsida
http://www.hooks.se/assets/contentpages/startpage/2011-08-01_h01_tre/2011-08-01_h01.aspx
Maddes lista

* dressyrgjord
* stigläder
*stigbyglar
Vi fick också möjlighet att besöka Equeen inne i sundsvall, fanns sjukt mycket hästprylar! Måste fara dit sen någon gång! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0