NH-dag

Lördagen den 10 December

Hej!

Det blev ingen ridning idag eftersom Det hade snöat så mycket och klabbade, och igen dera av Ghetto lr Dino har sulor. Så jag och Matilda tog och körde NH istället.
Matilda Tog lite julbilder på mig och Dino idag =) Ni får se resultatet i slutet av inlägget.
Mycket nöje, först lite basics och sedan provade vi 8-volten med hinkarna, lät Matilda prova också, hade en föraning om att hon kunde bli lite förbannad över det hela, men till min förvåning så var hon ascool och Matilda skötte sig jätte bra =).
Vi tränade lite uppmärksamhet också, fick lite små ug på att prova någonting nytt så jag tog fram 4 pinnar som jag satte upp som en gång med 2 mittemot varandra. Min plan var att skicka Dino igenom den men hon tyckte att det var lite små krångligt så hon stod och småstegrade till en början och när hon väl gick igenom så småsprang hon. Men men, men lite träning från båda hållen så var det lugnare så då minskade jag avståndet och jobbade med att led i henne och stanna henne. Hade så smalt att bara hästrumpan var centimeter ifrån =) Duktig Dino, hon var jätte duktig =)
Sedan så släppte vi ut Damerna till grabbarna, det började bli kallare så Dino fick ha sitt nya regntäcke =)
Sedan så satte vi oss och smörjde upp tränsen =)
här så ser hon ganska så stor ut =) kollar in i kameran ;)
Min söta tjej =D
Foto: Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0