freezing

For iväg en sväng till stallet ikväll, hade bet Julia komma förbi och kika på sadlarna som Madde hade tagit hem.
Men då fick vi inte in hästarna, belv en vild jakt i hagen sedan så stod dom så lungt och fint som ingenting till slut när vi väl fick ta in dem :P
Hade inga fingrar kvar när jag kom in! Jätte kallt!
hihih Nimros & Ghetto förra vintern
Sedan satte vi oss och smörjde in träns och grimmor, hel mys i stallet.
Julia tittade in och det blev en hel del prat... sedan kikade vi på sadlarna, hon ansåg att vi borde pröva den senaste hemtagna, en lädersadel som sitter ganska bra på Dino.

Efter det var det Ghettos tur! Julia ansåg att vi skulle både pröva syntetsadeln och den andra sadeln (lädersadeln)
Då ska man känna efter hur Ghetto känder för sadlarna osv.
Värt att försöka! =)

Gjorde världens största tabbe ikväll, efter att jag hade tagit på Dino täcket så gjorde jag någonting som jag aldrig gjort förut! :O
Glömde hennes boxdörr olåst! Fattar inte vad jag tänkte med, har aldrig någonsin glömt den!
Madde hittade henne på gången där hon hade dragit fram en stor höbal och stog och mumsade, utan någon skam i kroppen. Tur att det inte hände någonting!!!
Men Dino tyckte säkert att det var superbra för hon fick mat...
Ska aldrig hända igen.
Dino den bushästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0