Lös... Dino & Bilder

Söndag  27 Februari

Åkte lite senare till stallet idag tror jag kom dit 12. Gjorde stallet och sopade sedan var jag ut i hagen och hämtade Dino.
Pysslade en stund och gjorde henne fin, skavsåren ser mycket bättre ut nu!
Tänkte köra lite NH med henne idag så vi gick ut i paddocken och jag gjorde lite övningar, släppte lös henne sen men hon är inte den sortens häst som rusar runt så fort hon släpps fri, iallafall inte i paddocken. Gick runt en stund och hon följde sedan så började vi löslongera lite och det gick bra här kommer en bild som jag tog när hon cirkulerade =)
Fina steg hon tar!

Hon fick gå i alla 3 gångarterna men tyckte såklart att det var bäst att trava, men hon blev lite väl uppspelt ibland, men det var inga problem.
Prövade sedan att försöka löshoppa henne men det tyckte hon inte var nå vidare kul. Fick lov att gå brevid henne om jag ville få henne att hoppa.
Men men jag tyckte inte heller att det var så kul ;)
Efter att hon tillslut hade hoppat lite så plockade vi bort och gick in i stallet, släpte sedan ut henne i hagen igen =)
Bilder från igår
Foto:Madde

Skritten, lite suddig men jag gillar den ändå! =)


bättre sits ;) Trav...?


Traven- kändes bra att man inte föll av =)


Mera trav, tror att hon måste bredda bak här eftersom hon inte verkar kliva på sig själv... hm...



Provade vänstergalpoppen också, gick bra =)


Avslutande bild =) snittsigt läppstift hon har ;)

Tack för alla fina bilder Madde =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0