Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Det första jag är stol över är att jag inte har gett upp på Dino,eftersom hon är så speciell med sina gångarter och hennes pigga och starka egenskaper.

för det andra så är jag stolt över att vi klarade oss igenom en Landsjöritt, trots att vi gick omkull och bara skrittade =)
Man kan se på shabraket (där det är blött) hur mycket hon låg ner efter hon gått omkull. Hemskt minne ändå. Ändå nöjd efter att vi klarat oss igenom allt =)
Foto: Gunnar Olofsson

Sedan så är jag stolt över att vi har börjat kunna trava och att vi har börjat kunna hoppa, hoppningen hade jag så svårt för förrut dels eftersom hon inte gick att ta in det minsta innan hindrena förrut och för att hon kunde vika av bara sådär =/ Men nu så ;)

Ni får se några smakprov i ett inlägg senare ikväll =) På lite trav + hoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0