Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit

min bomlösa sadel =)
änvänder 2 träns numera som jag växlar emellan beroende på vilket bett och nosgrimma jag vill ha på henne just den ridturen. =)
träns
"vanligt träns med snokrem för att hon inte ska gapa så mycket när hon springer, har 3-delat bett på detta träns
foto:Madde
Samt det här tränset, med 2-delat bett och pullargrimma. Och hennes namn i pannbandet =)

Tänkte att jag skulle inhandla en ny pullargrimma




martingal- bra för att hon inte ska he upp huvudet så mycket. Har bara nyligen börjat använda den och jag tycker att den funkar utmärkt. Det var Maddes idé att börja ha martingal på Dino =)

intresserad ;)

hennes vardagsgrimma =)



Kommentarer
Postat av: Josefine Gidlund

Sv; Fast denna gången är det inte med häst, haha ;)

2011-07-10 @ 22:18:19
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; Du får läsa till helgen ;)

2011-07-10 @ 22:19:39
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0