En dag med våra vänner

Söndagen den 17 Juli

Hej!

Idag så bestämde Isabell och jag att vi skulle släppa ihop Dino och Millan i hagen hemma hos Gunnar så vi började med att rida en sväng först. Jag blev lite tidig så Jag galopperade lite på rakbanan, Dino var helt ofanligt stark där, det var alltså inte så roligt för mig. Men jag vill att hon skulle få springa av sig lite innan vi mötte upp med Våra vänner.
Sedan red vi hem och fortsatte i paddocken. Dino var lite halvpigg från början så jag fick lov att jobba en hel del med henne till en början innan jag kunde börja begära mera av henne.


Millans sjukt snygga trav! =)
Fotade först lite på isabell när hon och millan jobbade men Millan var inte riktigt på humör så det blev inte så mkt för dem men sen så Fotade Isabell mig och Dino först i galoppen och sedan i traven och så avslutade vi med vårt lilla hinder =)
började med Galoppen
Galoppen då
Nja vet inte riktigt hon kanske var lite less på Galoppen just då.
ta
sämre varvet i traven först! Inte så illa!

lite längre trav
travsteget
smak av travartraven men ändå inte tillräcklig snabb.

Notera att Jag hade flätat Dinos mann med inbakade flätor =)
trav..
Här börjar det att likna något! =) lyfter benen super här!
travet
ganska avslappnat ändå
traven <3
fint fint =)
hoppämne
Smakprov på våran hoppning idag :P hon lyfter kanske 15-20 cm högre med frambenen än hon behöver :P
( Millan står lös och betar, helt oberörd XD )

Jag tycker att Dino jobbade superbra idag, hon gjorde jätte bra ifrån sig framförallt i traven =)
Glada lr?
Nöjda ;) 

snyggo
Bjuder på denna snyggobild Hihihi!

Vad tycker ni?


Ihopsläppet

piggelin + segpropp = sant

Millan pigg och Dino seg Haha!

Kommentarer
Postat av: agnes

Ja, det känns helt rätt. bara skritta mest och lära känna varandra :)

2011-07-18 @ 12:37:47
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; Jo, det var ju tänkt så men hon har flyttat upp honom till sig så det blev inget av det.. Men vi letar för fullt efter en sadel, så vet du någon som säljer en svart allroundsadel får du gärna höra av dig! :)

2011-07-18 @ 22:07:23
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; Åh, det lät härligt. Vilka färger? Då kanske man t.o.m kan komma och prova, det kan ju vara skönt så man vet att de passa ;)

2011-07-20 @ 10:51:17
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0