Mjukisbyxor =)

Fredagen den 1 Juli

Tja!

Kände att jag saknade Dino idag så jag drog mig dit för att hitta på något, Hon stod och väntade vid insläppet så det var bara att ta in henne. Pysslade på ute i paddocken en stund och byggde en hinderbana med lite tittövningar, salom, ett litet hinder och ett inramat hörn. Hade på mig mjukisbyxor och hon fick ha repgrimma =)
Fixade opp henne och gjorde lite övningar till en början sedan så gick vi igenom allt och sedan hoppade jag upp och vi, red mycket slalom och jag försökte få henne att lyssna så mycket som möjligt på skänklarna. Lite klurigt hade vi det men det gick ju lite sedan så blev jag sugen på att rida ut en sväng, hade lite problem med att Gunnar höll på att elda tunna men jag vann fajten, Dino vill mest gå in så vi vände eftern en liten sväng.
Väl tillbaka så fick Damen mat och jag plockade bort banan. Sedan tog jag och nh-tränade Nimros lite för att kolla så att han var med i svängarna. Och efter det så tänkte jag fara hem men jag fastnade i Dinos box XD
Började med att jag stod i dörr öppningen och väntade på att hon skulle säga gonatt, hedde upp handen i luften och så kommer hon och lägger mulen mot min handflata <3 såååååååååå otroligt mysigt!!!!
Stod där en stund och bara myste, satte mig ner en stund och bara var där med henne i kanske 20 min innan jag åkte hem.
Ibland har vi våra mysstunder Dino och Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0