bara härligt

Måndagen den 27 Juni

Hej

Är ganska död just nu så ska fatta mig kort!
Har lite av en migrän just nu så jag släpade mig till satllet med tunga steg, frågade Dino om vi kunde lunka idag, hon verkade ganska positiv till det. Tog in henne bortade upp henne och gick sedan ut i paddocken och tränade NH, hon lyssnade jätte bra på allt jag ville att hon skulle göra... Hon var som en liten hund och tillslut så tränade vi löst och hon var knappt intresserad av det goda gräset, Det enda som gick dåligt var löslongeringen. men vi får träna mer sen.
snyggos
här kommer en bild från den sista ridlektionen, tror resten av gänget kommer här.
Foto: Madde
fixade upp henne och satt upp på lösa tyglar för typ första gången. Och vi lunkade vackert iväg ut i skogen, tror hon aldrig skrittat så där lugnt ifrån gården någonsin XD
Skrittade på och lyssnade på rockklassiker på radion. Mys!
Skrittade runt och Hon skötte sig riktigt bra :P  Mötte människor,bilar, hundar och PÖLAR! heheh men de var för det mesta inga problem =)
Helt enkelt bra ridtur, förrutom lite bråk vid en vattenpöl. fick ju rakt åka häst idag <3
hade henne sedan lös på gången medans jag borstade upp henne =) mys mys på fina damen <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

allt bra en fin dag som denna? :D

2011-06-27 @ 22:48:46
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jadå :D vad gör du? :D

2011-06-28 @ 20:24:49
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0