I believe we can fly!

Tisdag den 14 Juni
Hej idag for jag ut med min fina dam! vår första tur sedan studenten och hon har stått ett tag. Numera går det bra med nästan allting, hon kan stå i flera dagar utan att bli dampig och hon kan komma fram i hagen typ vilken tid på dygnet som helst.
Så glad i hågen för att få rida min fina Dam igen så, rider vi ut utan problem. Jobbade med formen idag och hon kämpade på bra! Sedan så testade jag att rida lite damsadel. skitkul :P tyckte Dino också! ;)
Kändes som om vi kunde flyga idag, vinden under våra vingar och ingenting kan ta ner emot oss nu! <3
Får inte upp någon bild nu men men det blir väl sen!
Taggar sista ridlektionen på torsdag, Dino och jag <3 då ska vi dansa igen ;)
Har alltid trott på oss, och nu mer än någonsin! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men samtidigt förstår jag honom, de har inte haft många framgångar under alla år de hållit på utan det har mest bara jäklats för dem :/ Sen när Linda flyttade ifrån honom i vintras stod han ju kvar med en stor del av ansvaret själv så det har blivit väldigt mycket för honom. Jag har ju såklart försökt hjälpa till så mycket jag kunnat, men det är inte alltid jag haft tid att ställa upp heller :/ Nej usch, alla i ens närhet ska helst leva åtminstone tills man själv är borta :(

2011-06-14 @ 22:58:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: vicky

Va kul att det går framåt, ni passar så bra! :)

2011-06-14 @ 23:31:05
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Sara Lundgren

SV: Tack, jo det kanske blir senare ;)

2011-06-14 @ 23:39:58
URL: http://bettanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0