Friserad häst

Fredagen den 25 November
Hej!
Idag så har Madde och jag rakat Dino, det blev en variant av spårklippning. Madde klippte mest! och jag fick prova på lite ibland vilket var kul =)
Det var första gången Dino blev rakad och hon var lite ängslig ibland men inte mycket, visserligen så kan man ju förstå att det kittlas! =P så sånt får man ändå räkna med. =)
Här ska ni såklart få lite bilder :P

Gunnar och Madde funderar på om de ska ta nå mer...
Vi funderade en stund om vi skulle raka nåågon symbol på rumpan, men iår så tror jag vi har det stilrent =)
Dino, klipparn, Madde & Gunnar =)
Gullig blev hon :P som ni kan se så har jag klippt svansen också =)
Sötaste Dino <3


hade mat under hela tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0