Time pass by and all I do is wave

Måndagen den 21 November



Hej!

Eftersom det kommer att bli en körig vecka så passade jag på att försöka rida en stund idag när jag kom hem, hann ändå bli mörkt och dimmigt innan vi var klara. Eftersom hon fortfarande är oskodd och det är svinhalt ute så blev det åkern. Dino var pigg och villle springa men de ville inte jag så vi jobbade i rund form på volt och försökte oss på lite formarbete också... men det gick ganska dåligt efter lite jobb så la vi in några småskutt här och var som skulle föreställa trav, kan inte säga att det gick alla tiders heller, återgick till voltarbete igen. förörigt så såg jag inte ett skit... efter en stund så smågalopperade vi lite och det gick ju bra... och sedan småtravade vi lite också... ska försöka oss på det där igen när det är ljust! =) skrittade sedan av och hoppade av och gick in. Dino stod och åt medans jag borstade iordning henne, fick för mig att klippa hennes svans så jag gjorde det ;) Vi har också typ bestämt att vi ska klippa på fredag! Spännande hur min lilla Dam komma se ut då ;) tar nog med kameran ;)

Tiden går så fort när man har roligt! Känns som att det vra så länge sedan jag satt min fot i stallet för första gången....
Madde skickade idag den första bilden någonsin på mig & Dino :P det var roligt att få se den och känna att man kommit så pass långt =) Den vill tyvärr inte ligga på bloggen av någon anledning men ni får en från 2010 istället
foto: Mamma

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack så mycket hörredu, taggar 1000 ju ;)

2011-11-24 @ 20:10:17
URL: http://konjis.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0