Myssöndag

Söndagen den 2 Oktober


Hej!


Ännu en dag som man drar sig till stallet =)
Idag mockade jag först, tog Ghetto´s och Dino´s boxar... Sedan så tog jag med mig kameran och gcik ut i hagen och fotade en stund... Blev ganska exakt 200 bilder :P
Här får ni 4 bilder som smakprov =)
Dino,min <3
Blev åter igen mest på Dino & Ghetto, men mest Dino, hon var väldigt nyfiken på mig idag och kom och tittade blev klappad för att sedan gå en sväng och äta och sedan komma tillbaka igen :P
Hon var också ganska beskyddande... Hon kan bli så ibland... att när jag är i närheten så ska hon jaga bort Rambo och Ghetto för att hon ska vara med mig. Söthästen <3
Efter det så gick jag tillbaka till stallet och hämtade repgrimma & långrep + 2 större hinkar. Gick tillaka i hagen och alla hästarna blev väldigt nyfikna. Dino kom och jag bytte grimma på henne och så började jag göra lite övningar för att fåp henne att lyssna bättre, Sedan körde vi gång med 8-volten som vi hade sådant problem med... Jobbade med den en stund och försökte ha så slak lina som möjligt, när hon gjorde rätt så stannade jag henne så att hon fick tugga =)

Jobbade på med den tills hon lissnade på mitt kroppspråk =) så kände jag mig nöjd och bytte tillbaka till hennes vanliga grimma, sedan stod vi och myste i hagen, burrade in mig i hennes päls och bara stod och njöt <3
När jag då plockade ihop för att gå så skulle hon följa med... Följde mig jämnsides nästan ända fram till in/utsläppet... Där sa vi hej då och jag åkte hem.
Höstig bild med Dino =)
Så fin är du min vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0