I´m still here <3

Söndagen den 25 September


Hej!


Hade egentligen tänkt att rida ut med Matilda men hon kunde inte komma så jag planerade att rida barbacka, tog sidepulltränset och städade upp ute på planen och hoppade upp, skrittade först fram och hade en plan på att försöka trava Dino.
Så efter framskrittningen så försökte vi och det gick, hon gick jätte bra och när jag hade visat henne att hon inte skulle öka för mkt och lyssna på yttertygeln så gick hon jätte bra =) Lycklig tjej & häst <3

Dino tyckte att det var askul för när vi saktade in när det gick utför och så fort det blev platt igen så viste hon vad hon skulle göra <3 


Ropade sedan på Gunnar och han blev mäkta imponerad på Dino´s fina lugna trav =)
Bad honom starta filmkameran men då ville han filma så då fick han det :P
ett litet smakprov :P





Har dessutom lite fräch träningsvärk sedan gårdagen hehe ;)



Måste  bara få påpeka hur bra låten/låttexten passar in på Dino =D

Kommentarer
Postat av: matilda

(hann inte kolla igår, dog direkt när jag kom hem)

Men vad glad jag blir för er skull! Då har kämpat så länge för det där :D

2011-09-26 @ 16:10:06
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0