Madde´s andra Bebis på 4 ben ;)

Tisdagen den 20 September

Hej!
När jag kom till stallet idag runt 12 så fyllde jag på vatten ute i tunnan och så mockade jag 2 boxar.
Hade tagit på mig att rida Rambo idag innan jag skulle ut med Dino, lite omväxling för både honom & mig, han är inte riden så mycket nu när Madde har avrit gravid och nu har en liten bebis, och jag tyckte att det var riktigt skönt att få fara ut å trava lugnt ute i skogen. Men det är ju alltid någonting som man ine är nöjd med, för det första så höll jag på att dö när vi började gå, myrsteg jag är ju van vid Dino´s dunderskritt så lite segt gick de ju, sen är han inte alls som Dino när det gäller allting runt omkring, iallafall i början var han jätte tossig och alltig lev ibland hemskt farligt, hade ju min sadel så jag satt ju där jag satt. Försökte trava honom så mycket som möjligt, skönt men lite småkrävanade, tillslut blev han riktigt fin och lugnade ner sig jätte bra. Travade ganska exakt runt hela gropen, la på en sväng extra för att få ihop det sen så vände vi hem.
En bild från, jag tror det är förra gången jag red Rambo, det var ett tag sedan som ni kan se ;)

Foto:Madde

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack Bea det uppskattas ska du veta, känns bra att kunna lägga över min bäbis i dina händer du klarar honom galant =)

2011-09-21 @ 10:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0