Regnigt idag

Onsdagen den 14 September


Hej!

Hade bestämt med Agnes & Julia att rida ut i skogen idag, vi skulle ut 3 men blev lite försenade, så jag började med att longera henne innan vi skrittadee ut en stund och sen m´he för att hämta regnklädr när regnet började ösa ner. Klädde på oss och red iväög för att möta upp med dem. Vi red runt gropen och jag red en backe i galopp medans de travade lugnt sida vi sida, hehe lite skillnad måste jag säga ;)

skrittade runt resten av gropen och pratade, Dino tyckte att det gick lite långsamt men det gick ändå bra. Sedan när vi skilldes så började det regna ganska mkt igen men jag hade regnkläder & Dino hade regnländtäcke. så vi red tillbaka samma väg och galopperade, askul tyckte Dino "äntligen lite action" :P
Sedan så skittade vi lugnt hem sista biten =)
E> Fick några riktiga glädjestunder idag med Dino, först när jag kom till hagen så ropade jag på henne då kollade hon upp och såg så glad ut och när jag kom in i hagen så kom hon direkt fram till mig =) Sedan så när ja stod i boxen och skulle fixa iordning tränset så kom hon så nära och skulle gos i min famn =D så mysigt att få pussa på henne och bara gosa lite garnna <3
En bild som Matilda fotat på min älskling <3

Kommentarer
Postat av: ♥ FLATAN MED MÅTTBANDET

Svar: Ni kommer att klara er ur den svackan, håller tummar och tår för er. ♥

2011-09-16 @ 21:14:23
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0