Afternoon

Fredagen den 20 April





Hej!
Jag kom hem ifrån Umeå ganska tidigt så jag satt hemma en stund innan jag åkte till stallet för att rida en sväng. Det blev det vanliga med träns och barbacka, vi red runt lite runt gropen och galopperade och travade lite, försökte samla traven lite också eftersom det är lite snabb... Det var inte så mycket annat som hände under ridturen utan allt flöt på ganska så bra. Det känns som att vi kommer att behöva bygga upp högergaloppen lite till innan vi kan jobba mer i den, hon blir lite för hetsig under själva sprången så vi ska försöka bygga upp den ännu mera. Jag känne räven att vi behöver jobba upp formen lite mera i skritten, så att hon blir starkare att hålla den.
Lite saker att jobba på =)
En av de bilder som Moah fotade förra helgen på fina Dino =)
Anser ni att detta är form?
Efter ridturen så släppte jag ut Dino igen och gav henne hö i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0