Efter maginfluensan

Onsdagen den 11 April



Hej!
I Söndags så åkte jag tyvärr på maginfluensa så jag låg hemma och kunde inte fara till stallet, kroppen var ganska bruten och skör efter det så jag väntade med att fara till stallet till idag.
Blev på dessutom så jag hämtade in Dino som var riktigt sugen på en tur. Barbacka och med vanliga tränset blev det och så red vi ut. Tog den vanliga svängen fram och tillbaka runt gropen... Och Dino vra riktigt pigg och vi hade några små bråk här och var. Men i slutändan så jobbades det en hel del. Det blev skritt + formarbete och galopparbete. Skritten gick både bra och dåligt. Hon blir ju lätt pigg om hon får stå 2 dagar utan att få ordentlig träning innan. I slutet av passet så red vi upp i skogen åvanför Gunnars stall och galopperade samt arbetade med skritten och när vi skulle rida hemmåt så gick det riktigt bra och den sista skritten som vi avslutade med var hon så lugn och samlad att det bara var mysigt.
Dino kollar in ;) för några dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0