Helper

Fredagen den 21 Januari



Hej!
Åkte till stallet mitt på dagen och pratade lite med Madde medans jag mockade alla boxarna. Hade bestämt att vi skulle fara ut med Isabell & Millan ( med vi så menar jag, mig och Dino ) Så jag tog ganska god tid på mig att mocka vilket resulterade i att det blev lite stressat när vi väl skulle fara ut. Men vi hann en bit innan vi mötte dem. Det var länge sedan jag träffade Isabell nu så det fanns mycket att prata om. Blev typ halvt terapiridtur =P men det var skönt. Vi travade lite och det gick riktigt bra =) Dino tog en jätte fin trav en av vändorna. Vi red bara en sväng runt gropen och jobbade också med fromen. Mysigt att småplumsa lite.
Sedan skrittade vi hem och chillade i stallet, Dino hade blvit lite blöt efter all snö som ramlat ner på henne så hon fick ett täcke och massa hö att mumsa på, gunnar och jag tog in de andra hästarna också så att hon skulle få lite sällskap. Sedan plockade pappa upp mig och sparken när han kom hem ifrån jobbet. Senare på kvällen så åkte jag till Isabell och hade det mysigt, vi såg film och pratade en massa. <3
Tur att vi har er!

bästisarna

Foto: Matilda
vi igen på ridskolan i mars 2011
Foto: Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0