Trampa i snön idag igen

Lördagen den 31 December



Hej!



Matilda och jag red ut och plumsade på åkern idag, vi jobbade i skritt, hade ingen martingal idag heller... Så vi jobbade med att hålla lite form och hålla sig nere. Dino var jätte duktig! =) Vi fick även jobba med lugn skritt eftersom Ghetto e liiite seg ;)
Vi snackade mest om hästar och ridskolan och sånt =) Jätte trevligt! Jag tycker att det är så kul att Matilda är i stallet =) det är kul att ha sällskap och jag trivs verkligen med henne =D
Sedan tog vi och mockade stallet tillsammans =) mys mys!
Har ingen på oss tillsammans på Dino & Ghetto! det måste ordnas! =)
(Dinos tredje ridlektion... första för Camilla =)

Foto: Isabell lr Madde

Kommentarer
Postat av: matilda

det har du rätt i att det inte finns, haha! konstigt ;) som jag sa, det är alltid roligt när du överraskar mig med att komma dit samtidigt som jag, hihi :D

2012-01-03 @ 12:54:45
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0