Fräscha upp!

Måndagen den 16 Juli
 
 
Hej!
 

Ikväll så gick jag till stallet och hälsade på Dino i hagen, sedan gick jag in i stallet och smörjde upp nysadeln och mina träns. Jag märkte det att jag har saknat att smörja sadel då min bomlösa är i syntet.
Idag blev jag blev även övertalad att köpa stigläder och det behövs nog! Sean så fyllde jag på med spån och Gunnar tog in hästarna så jag myste lite med Dino och lät henne lika med sin boll i boxen ett tag. Sedan snackade jag med Gunnar om tandläkare då jag tror att Dino kan ha något i munnen som stör när hon har bett i munnen och jag rör på handen. 
Så det ska kollas upp. 
Sedan så ska Matilda vara snäll och göra en ny design åt mig! =D hur kul som helst! Hon har ju gjort den jag har nu och det är ju superfin! Men vi behöver lite uppfräschning nu, jag anser numera att westernbilderna missleder vår verksamhet. Så inom kort så ska det nog vara fräscht här också! Längtar så att jag storknar! =D
 
Såhär blank och fin blev min sadel! =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0