Magiska benskydd!

Fredagen den 20 juli

Hej!

I eftermiddag så tog jag mig en tur i solen med Dino. Jag var på ICA och hämtade ut ett ett paket med min nya bruna sadelgjod på 120 cm och de blå benskydden som jag hade beställt i ponny storlek. Frågan var bara om de skulle passaVäl i stallet så provade jag dem och de passade på min lilla "ponny". ^^
Så jag sadlade och for ut med hackamore och benskydd. Och jag måste säga att dagens ridtur var helt fantastisk. Dino var helt otroligt taktfast i traven. Hon var verkligen jättefin! =D Hon travade på i kurvor och i backarna och ftersom hon var väldigt låg med huvudet om än hård så bar hon och lyfte ryggen under hela tiden vi travade och galopperade. Hon var lugn och fin och stabil i handen dock väldigt framtung. Men långsam trav och bra kliv. Galopperna var också jättebra! Så jag antar att det var mina nya benskydd som gjorde susen. hihi ne skämt å sido. =P
 
 
 
 
Skydden på min "ponny" =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0