Stronger then ever!

Måndagen den 23 Juli
 
Hej!

Idag så blev det en travtur i skogen med Dino i bomlössadel. Hon fick ha benskydden idag också och ridturen var helt otroligt rolig! Dino var jätte lugn och vi tog flera mycket fina travstycken. Hon var jätteduktig och taktfast i traven. Dock var hon stark och tung i huvudet på hackamore. Vi kunde trava vart som helst och Don fjantade ingenting heller. Jag använde min nya mobilficka som jag har på armen så jag körde ridlistan under hela ridpasset. Vi körde även en del galopper som gick prima. Men traven var helt fantastisk och jag fick form och massa rygg! Så här stark har hon aldrig varit tidigare. Hurra för våran utveckling. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0