Tada!

Onsdagen den 27 Juni
 
 
Hej!
Dino i hagen idag =)
 
Jag hade egentligen tänkt rida igår men då öste regnet ner så jag väntade tills idag, hade tänkt mig ett barbackapass då jag har lagt in sådanna i planeringen. Tog då och provade tränset jag satt ihop (det nya svarta) invigning blev det också!
Dino verkade gilla tränset och vi red lugnt ute i skogen, hon var så fin så fin och jobbade på och ville verkligen jobba, vi galopperade lite och tog en hel del trav och det gick rikigt bra, mycket form och mycket rygg (bärighet), så det var riktigt roligt, hon kunde även korta sig bra i traven också dock så var hon lite hård i munnen men hon slet i alla fall inte så mycket, måste säga att det gick riktigt fint idag och Dino var jätte duktig! Vi galopperade även en hel del och det gick ju också bara bra. 
Här är två bilder på Dinos nya barbackaträns =)
Måste ju stila lite ;)
 
Satt ju fint dehär! 
 
Imorgon så blir det nog bomlöst! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0