Alla vägar leder till Gunnar stall...?

Måndagen den 7 Maj






Hej!
En dag som denna kunde jag inte motstå att dra mig iväg till stallet så fort jag hade ätit middag. Där mötte jag Matilda och Ghetto som kom tillbaka från en skrittur. Jag fick sådant crave efter att ha sällskap så jag bad dem följa med mig ut på en skrittsväng. Mysigt var det och vi diskuterade massa hästsnack, det var riktigt givande samtal vi hade och jag känner mig väldigt positiv mot framtiden. Vi skrittade ganska så långt och tog bara några små travsteg på två ställen. Men resten blev det skritt och formarbete. Riktigt mysigt att få ha sällskap. =) Det ska förhoppningsvis bli fler gånger!
Efteråt så hade vi stallmys och pysslade samt mockade boxarna.
Matilda och jag med bästa brudarna <3
Kärleken övervinner allt
Foto: Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0