Clever girl...?

Fredagen den 19 Maj



Hej!
Var till stallet ikväll och jag hade köpt ett nytt träns till Dino och en leksak. En sån där boll som man stoppar in godis i och så måste man rulla bollen för att godiset ska lirkas ut. Hon fick prova den när jag kom och hon fattade direkt att hon skulle rulla den men överläppen. En sån klok liten häst! Nimros fick också prova den men han fattade ingenting, Ha, men han kanske behöver lite mera tid på sig...
Ja rubriken delger Dino och hennes klokhet men även min osmarta sida... som sagt så hade jag köpte ett nytt träns så jag plockade isär det och lämnade det i stallet medans jag var ut med Dino och när jag kom tillbaka så började jag att smörja upp det men då så fattades ena sidstycket... jag höll på att leta ihjäl mig igår men jag hittade den inte. Hur knäppt som helst! Aja jag ska fortsätta leta imorgonkväll. Just nu känns det som " ah varför just mig?" Men när jag tänker efter så händer saker egentligen inte mig... Men jag hoppas att jag hittar det! =)
Ridturen gick inte så bra eftersom Dino stretade mot bettet under hela passet... väldigt drygt. Vi var även upp på planen och försökte arbeta lite men det gick inte heller så bra. Men vi vägde upp det med lite skänkelvikning hemma på stallplanen. =)

Kommentarer
Postat av: agnes

sv; Ingen aning, Mia som gör det :)

Det visste vi inte om, men inget hände ju och hästarna var lugnare än lugnast!

2012-05-20 @ 16:50:50
URL: http://nattstad.se/agneslindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0