Our Friends =)

Bild på Dunder Damen i höstast när Matilda var på besök <3
Fotograf Moi!


Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Har varit sjuk så jag skyller på det ^^
Men detta har hänt iallafall.
Dino fick stå i en vecka eftersom jag var sjuk...sedan vi var ut förra lördan alltså, men jag var dit och pysslade med henne! =)
I lördags så kände jag mig lite piggare och då var Matilda på besök =)
Hon ska börja rida Ghetto eftersom hon inte får tävla trav nå mer...
Så hon var på besök & pysslade och höll på med Ghetto. Hon var verkligen nöjd av uppmärksamheten =)
Matilda körde lite NH med Ghetto också vilket är bra för att dom ska få en bra relation.
Ghetto & matilda!
Bild på Matilda & ghetto, Mys!

Under tiden så pysslade jag med Dino.
Blev så sugen på att rida henne i grimma igen så jag tog en specialgrimma med ett snöre över nosryggen som man sätter grimskaftet eller tyglarna i.
Gjorde det!... Barbacka ;) Matilda höll på med NH i paddocken samtidigt, men vi kunde samsas.

skrittade mycket med Dino men hon var riktigt pigg, det kände jag. Så vi prövade att galoppera lite. Det är tur att Dino kan galoppera långsamt och har underbar galopp <3 =)
Det var ungefär det som hände i Lördags =)

Och idag så var jag ut igen =) Är piggare nu så då måste Dunder Damen få komma ut. Red ut tillsammans med Isabell som var helt överlycklig! Vi har inte ridit tillsammans på minst 2 veckor! =(
Mitt mästerverk i somras ;) Fick bara för mig att jag skulle fota Isabell & Millan just den dagen. Ganska nöjd!

men vi tog en runda runt gropen. Dino verkade mycket pigg men samtidigt uppskatta sällskapet. Vi red lite fram och tillbaka på vissa ställen och jag tränade på traven.
Hon tog den några gånger men var så pigg att det blev för mycket på en gång, och dte blev grispass, trav, grispass, trav...  osv.
Sen kom världens snöstorm och blåste på oss =( inte kul!
Så vi red hem =)
pysslade med Dino när vi kom hem, mys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0