Klagomål

Har fått klagomål på att jag inte lagt upp tillräckligt med Idolbilder på andra hästar & ägare vi mötte när vi var på ridskolan.
Så därför kommer det lite bilder här =)
Idolbild på Irene med sin häst Lenox :P

Paff! Lenox rullade sig.

färdig ;)



Isabell & hennes häst Millan, som förövrigt våra bästa vänner.

Tror i alla fall att Dino & Millan är bästa vänner med tanke på att de verkar tycka om varandra så mycket. På ridskolan t.ex. så stod Dino och pratade med Millan och Millan svarade också =) Sött var det.
Millan är inte särskillt förtjust i andra hästar men isabell & jag har ridit väldigt mycket tillsammans =) Har en mysbild här någonstans =)
'
När de hoppade


I duschen.


Ungefär samma ansiktsuttryck skulle jag säga ;)
Moah gjorde till sig lite
På bild dagens fotograf Moah Åkesson =) och the one and only Dino <3




idolbild på Dino & mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0