Hemma igen!

Lördagen den 22 Maj

Hej allihopa!

Nu har jag ju varit utomlands i en vecka så då har det blivit ett uppehåll med bloggandet för ett tag men nu är jag tillbaka! Det blev inget bloggande innan jag for heller eftersom det var så mycket att stå i.
Men nu när jag kom hem igår så for jag till stallet idag för att vara med Dino & börja sätta igång hennes träning =)
Tydligen så har hon haft det tråkigt när jag varit borta så jag tror att hon har saknat mig & att vara ut å gå i skogen =)
här är första blicken jag fick av Dino när jag kom imorse
hihii sen blev hon lite putt på mig så hon valsade iväg en sväng men vi mötte upp lite senare.


Snyygingen =)

Isabell var också dit! så vi umgisk och förljdes åt ut i skogen. Isabell hjälper till att träna och röra på Ghetto =)
Så hon är där några dar i veckan =)
Här är Ghetto & Isabell, Isabell har även tränat en hel del nh/hantering med Ghetto så de jobbar på flera plan.
Nöjd häst nu...

Vi red ut å lufsade i skogen på massa småstigar, Dino skötte sig riktigt bra med tanke på att hon har vilat i 10 dar och sedan fick lov att ha sällskap nu när vi red ut. Blev bara ytterst lite damp. Dino fick göra 2 galoppfattningar och lite försök till travträning uppe på gropens topp där det var plant. Resten av tiden så skrittade vi i skogen =)
Men nu vi kom hem igen så red vi ner i paddocken för att ta lite bilder =)
Vi började med att jag fotade Isabell & Ghetto.
Tycker den här bilden är så Charmig <3 Dinos rumpa i fokus och Isabell & Ghetto i bakgrunden :P



skritten



Ghetto i traven =)



Måste ju bara ha med denna bild, där Ghetto verkligen jobbar under sig i traven! =)

Sedan så fotade Isabell mig & Dino =)
Kan ni gissa att så fort jag begärde trav av henne så fick jag det! =D nu ska ni få se!

så kul bild :P hihi
Travar <3
Snyggingen


Rida lätt var inte såå lätt

Andra varvet :P rider lätt
Världens vackraste och duktigaste häst <3

tittut!

Vi gick ut på åkern och lät Damerna äta lite gräs, försökte ta några kort men vi var mindre populära just där och då ;)



Damerna betar



My happiness



Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller hur :D Gillar slutet bäst då han ska vänja hästen vid att marschera ;D

2011-05-23 @ 14:02:37
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, jaa! "Det är viktigt att vänja dem vid trädgårdsredskap..." ;)

2011-05-23 @ 16:45:12
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men vem skulle inte vara det om någon började klippa gräset under en...? ;) Hahaha :) Även fast det var en plojfilm är jag faktiskt rätt imponerad! :)

2011-05-23 @ 21:52:25
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Ja! :D

2011-05-25 @ 21:19:57
URL: http://jossseg.blogg.se/
Postat av: matilda

ååh vad glad jag är att isabell kan rida ghetto! Hon rider henne super ju, jättefin låg form och allt , heja ryggmuskler :) Hälsa till henne från mig! Nästa vecka ska vi se vad knäet säger om att rida på orsdag..

2011-05-28 @ 10:05:20
URL: http://matiildasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0