Surprise!

Onsdag den 4 Maj

Hej



Idag så for jag ut med Dino barbacka för att bara skritta henne, så jag ebstämde mig att försöka få henne att skritta lugnt på långa tyglar runt hela gropen. Och gissa vad! Jag lyckades!
Några små duster fick vi men jag vann alla gånger! =) sen så jobbade jag henne på korttygel en till sväng runt gropen, då var hon mycket mjuk i munnen, vilket också är superbra!
bilder från ridturen!
mys uppe i gropen



härligt med att stanna och se på utsikten



härlig utsikt över gropen



försökte ta en bild på den inbakade flätan jag gjorde på Dino



haha fint XD



Kanske ska berätta lite om igår också... Isabell hänge med ut med Gunnars häst Ghetto, så vi red runt gropen och sedan upp på planen ovanför sjön. Dino blev så sjukt taggad av Ghetto ute i skogen så vi for upp dit för att få lite lite lugn & ro. Fick Dino efter lite galopp till riktigt fin och lugn trav på volt, Nöjd Bea! När hon inte ens drar i munnen =)
berättar mer sen =)

Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

Kul att det gick bra! :D

2011-05-07 @ 14:14:19
URL: http://bettanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0