Taskigt väder

Onsdagen den 7 September


Hej!

Vädret e kast just nu... och jag drog till stallet en stund för att kolla om Dino var halt men det verkar bara va något skumt, kanske en sträckning eller nåt.
Så jag kollade först upp henne sen så gjorde jag lite små övningar med henne, hon var lite trög från början men på slutet gick det bättre. Så när jag borstade upp henne så stog hon lös på gången med dörren öppen ;) sedan så tränade jag Nimros i lite NH, han var riktigt lyhörd =) kändes riktigt roligt att få honom att göra det man ville, sen kikade vi på läskiga grejer innan han fick gå in och äta kvällsmat.
Går ju skola uppe i Umeå nu så dte komma bli lite snålt med blogginlägg är jag rädd men jag ska försöka så fort jag har tid! =)

Är ganska sugen på att rida bb kanske blir det imorn om jag har tur med vädret :P 


g-lop bb
Bild från i våras då Moah fotade oss när vi körde barbacka, här i galopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0