Skritt

Torsdagen den 27 Dcember
 
Hej!
 
Jaha nu är dte inte länge kvar tills det blir nytt år då. Dinos träning har legat ganska på is nu när hon bara gått med en baksko så jag har inte haft någon särskilld brådska med att träna. Men idag så blev det barbackaridning i paddocken med bett.
 
Vi började med att jag ramlade av... HA ne men jag skulle kasta mig upp men då flyttade hon på sig innan jag hann sätta till mig så jag började glida så jag släppte och föll snett framför henne i plumssnön :-P ganska härligt ändå ;-) Dino blev lite chockad så hon backade tvärt men blev inte rädd :-) dukti häst <3
 
Idag jobbade vi mestadels med formen och lösgjordheten, Vi red även utan snokrem idag och det gick väl hyfsat. Kan inte säga så mycket om det då vi bara skrittade men det kändes ganska så bra. :-) 
Formen Dino hade idag var helt fantastisk, hon jobbade jättefint och blev inte alls framtung och drog ingenting heller så jag var väldigt nöjd med henne idag. Vi jobbade även med halter och det kändes riktigt bra då hon stannade så fort jag tyngde mer i rumpan och andades ut så gjorde hon halt.  Vi tränade även på att Dino skulle vända för mina bäckenrörelser, HEHE lite finkänslighetsträning ^^ Hon lyssnade riktigt fint på det och sedan kändes färdigjobbat för idag.
 
Är taggad inför Söndag då vi ska rida för Sandra, Matilda och Ghetto följer också med fast jag och Dino rider före. Det ska bli så spännande. Moah verkar ska komma och fota så det blir nog en helt awesome riddag. :-) Ni är självklart välkomna att komma och kolla! :-D
Fina damen i våras innan ryggen blev fixad, vill alltid vara till lags och jobba hårt.
Foto: Moah :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0