Drömmar som man aldrig vågade drömma

Fredagen den 27 Juli
 
Hej!
 
Idag så hae jag en plan på att bara chilla med Dino, Så det blev skrittur runt gropen barbacka med hackamoret. Vi for bara ut och skrittade lugnt ute i skogen och hade det mysigt, Dino tyckte också att det var chill dock så blev hon lite pepp i backarna men vi gick på på långa tyglar. Men uppe på gropen så provade vi att trava lite, på långa tyglar, ha och där satt jag och skumpade och fattade tillslut tag i manen, iblnad är hon ju omtänksam så hon saktade av fint. Vi gick lite i skogen och klättrade lite, det var en av de saker jag trodde var helt omöjligt att få Dino till att göra till och med för ett år sedan men se på oss nu. =) Underbart med framsteg. =) Efter vår lilla tur så fick hon gå ut i hagen medans jag mockade alla boxarna, fyllde på spån åt henne samt hö, sedan så tog jag mig själv i kragen och satte mig och smörjde nytränset, nystiglädren samt tyglarna, det enda jag skulle behövt nu är ett mässing/guldigt bett då hade det varit komplett. ^^ Uppenbarligen så blir vi bara mer och mer bruna oc blåa ^^ hehe men det är fint! Tydligen så är sadeln kastanjfärgad, då stiglädren jag köpte var den färgen och de passar perfekt
med sadeln. =)
 
pannbandet jag köpte som jag ska ha till nya tränset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0