Peppade damer

Tisdagen den 27 November
 
Hej!
 
Idag mötte jag upp med Matilda i stallet och när vi tog in damerna så var Dino superglad att få komma in och bli riden, märktes eftersom så fort jag kom till hagen så hade hon ögonen på mig och när jag kom närmare så kom hon illa kvickt mig till mötes, glad i hågen! Så drog Matilda och jag ut på planen igen och jobbade med damerna. Dressyr idag igen, det gick väl halvdant då de var ganska så peppade och Dino körde mest ökad skritt, och jag fick jobba vidare med åttan och sedan trava henne där och avslutade med att trava på fyrkantsspåret och sedan galoppera där. Egentligen så var det bästa med ridpasset när vi red ut för då var Dino så lugn och fin och inte alls stressad. 
 
Bild från i somras som Moah fotat

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det där var en väldigt vacker bild! :) tänker bara tillbaka till den tiden när jag höll på med hästar! :D

Svar: Tack så mycket! =D tycker själv att det finns bra mycket vackrare med bättre skärning längre ner =) Jaså har du hållit på med hästar? =D
Beatrice Sjöström

2012-12-13 @ 20:55:21
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Så lite så. Ja när jag var i 10 års åldern så höll jag på med hästar ett par år :) så ja man har goda minnen när det gäller hästar :) kram

Svar: Aha vad kul! =) hästar är ju underbara. Vad kul å höra! =D kram =)
Beatrice Sjöström

2012-12-13 @ 22:23:21
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Ja det är dem verkligen! det är så fina djur ! :) Kram!

2012-12-14 @ 11:46:31
URL: http://sanniieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0