Snowlight

Onsdagen den 31 Oktober

Hej!

Idag kom Isabell och skodde bak och hedde på sulor och brodd så nu är Dino färdig för vintern! När jag klev ut ur bilen i stallet idag så tittade Dino så glatt på mig, sedan när jag skulle hämta henne i hagen så kom hon så glatt. Riktigt kul att träffa henne igen. Efter att hon blivit skodd så sadlade vi opp med nysadeln och bett och massa reflexer. Först när vi kom ut så tänkte jag först att vi bara skulle skritta då det var mörkt men Dino övertygade mig om att vi skulle träna ändå så det blev båda trav och galoppjobb arbete runt gropen idag. Vi hade lite småbråkigt med bettet ibland då hon gärna ville streta emot bettet.
Hemma i stallet så blev det lite skänkelvikning innan vi gick in.

Jag har även köpt 3 begangnade schabrak som jag tänkte attjag ska använda när jag rider ut i skogen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0